3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /

Κύριος συγγραφέας: Eberly, David H.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: San Francisco : Morgan Kaufmann, 2001
Ταξινομικός αριθμός: 006.6'93 EB
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00928nam a22002291 4500
001 1/17550
008 010710s2001 caua b 1 eng d
020 |a 1558605932 
035 |l 18074 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 006.6'93 EB 
100 1 |a Eberly, David H. 
245 1 0 |a 3D game engine design :  |b a practical approach to real-time computer graphics /  |c David H. Eberly 
260 |a San Francisco :  |b Morgan Kaufmann,  |c 2001 
300 |a xxvii, 561 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. +  |e 1 computer optical disc (4 3/3 in.) 
500 |a Includes bibliographical references and index 
650 4 |a Computer graphics. 
650 4 |a Real-time programming. 
650 4 |a Three-dimensional display systems. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 006.6'93 EB  |p 00136569  |q 00136569  |t LOAN  |y 4  |x 20030704  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 006.6'93 EB  |p 00137368  |q 00137368  |t LOAN  |y 0  |4 2 
856 4 |d /webopac/covers/01/18074_1558605932.jpg