3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Eberly, David H. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Morgan Kaufmann,
2001
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.6'93 EB |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Complete Maya programming. an in-depth guide to 3D fundamentals, geometry, and modeling /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Black art of 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
από: Lengyel, Eric.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
3D games: real-time rendering and software technology /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2001)