Black art of 3D game programming /
Κύριος συγγραφέας: | LaMothe, Andre. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Corte Madera :
Waite Group Press,
1995
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8'16765 LaM |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 00676nam a22002051a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/16968 | ||
008 | 000317s1995 enk eng d | ||
020 | |a 1571690042 | ||
035 | |l 17485 | ||
040 | |a DLC |b GR-PeUP | ||
082 | 0 | 0 | |a 794.8'16765 LaM |
100 | 1 | |a LaMothe, Andre. | |
245 | 1 | 0 | |a Black art of 3D game programming / |c Andre LaMothe |
260 | |a Corte Madera : |b Waite Group Press, |c 1995 | ||
300 | |a 1174 p. ; |c 26 cm. + CD-ROM | ||
500 | |a Index | ||
650 | 4 | |a Computer games |x Programming. | |
650 | 4 | |a Three-dimensional display systems. | |
852 | |a INST |b UNIPILB |c MAIN |e 20040709 |h 794.8'16765 LaM |p 00133672 |q 00133672 |t LOAN |y 0 |4 1 | ||
856 | 4 | |d /webopac/covers/01/17485_1571690042.jpg |