Tricks of the Windows game programming Gurus : fundamentals of 2D and 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Black art of 3D game programming /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | LaMothe, Andre. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Corte Madera :
Waite Group Press,
1995
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8'16765 LaM |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Tricks of the Windows game programming Gurus : fundamentals of 2D and 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Tricks of the game-programming gurus /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Essential mathematics for games and interactive applications : A programmers guide /
από: Verth, Jim M. van.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
από: Lengyel, Eric.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Complete Maya programming. an in-depth guide to 3D fundamentals, geometry, and modeling /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)