3D games: real-time rendering and software technology /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Real-time systems and programming languages : Ada 95, real-time Java, and real-time POSIX /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Burns, Alan, 1953- |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Wellings, Andrew J. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
New York :
Pearson Education,
2001
|
| Έκδοση: | 3rd ed. |
| Σειρά: |
International Computer Science Series.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
004.33 BU |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D games: real-time rendering and software technology /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Real-time animation toolkit in C++/
από: Bradford, Rex. E.
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Real-time embedded components and systems /
από: Siewert, Sam.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Real-time concepts for embedded systems /
από: Li, Qing, 1971-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Linux for embedded and real-time applications
από: Abbott, Doug.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)


