3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
από: Savchenko, Sergei.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Digital lighting & rendering /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Birn, Jeremy. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Indianapolis:
New Riders,
2000
|
Σειρά: |
New Riders professional library.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.6'6 BI |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
από: Savchenko, Sergei.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Creating interactive 3-D actors and their worlds /
από: Gauthier, Jean-Marc.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Complete Maya programming. an in-depth guide to 3D fundamentals, geometry, and modeling /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Complete Maya programming an extensive guide to MEL and the C++ API /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)