Black art of 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1995)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Lengyel, Eric. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Hingham, Mass. :
Charles River Media,
2002.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.81526 LE |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Black art of 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Game programming GEMS 3 /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Essential mathematics for games and interactive applications : A programmers guide /
από: Verth, Jim M. van.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Complete Maya programming. an in-depth guide to 3D fundamentals, geometry, and modeling /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)