Instructional-design theories and models. vol. 2 : a new paradigm of instructional theory /

Άλλοι συγγραφείς: Reigeluth, Charles M.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 1999
Ταξινομικός αριθμός: 371.332 IN
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00812nam a22002171 4500
001 1/20166
008 030915s1999 enk 0 1 eng d
020 |a 0805828591 
035 |l 20753 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.332 IN 
245 1 0 |a Instructional-design theories and models. vol. 2 :  |b a new paradigm of instructional theory /  |c ed. by Charles M. Reigeluth. 
260 |a Mahwah :  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c 1999 
300 |a x, 715 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and index 
650 4 |a Teaching  |x Methods. 
650 4 |a Learning, Psychology of. 
650 4 |a Teaching strategies. 
700 1 |a Reigeluth, Charles M.  |e ed. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 371.332 IN  |p 00141286  |q 00141286  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/20753_0805828591.jpg