Rethinking university teaching : a conversational framework for the effective use of learning technologies /
από: Laurillard, Diana, 1948-
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Instructional-design theories and models. vol. 2 : a new paradigm of instructional theory /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Reigeluth, Charles M. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Mahwah :
Lawrence Erlbaum Associates,
1999
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.332 IN |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Rethinking university teaching : a conversational framework for the effective use of learning technologies /
από: Laurillard, Diana, 1948-
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Rethinking pedagogy for a digital age : designing and delivering e-learning /
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Rethinking pedagogy for a digital age : designing for 21st century learning /
Στοιχεία έκδοσης: (2013) -
Assessing projects- : a programme for learning
Στοιχεία έκδοσης: (1970) -
The active practice of statistics : a textbook for multimedia learning /
από: Moore, David S.
Στοιχεία έκδοσης: (1997)