AI techniques for game programming /

Κύριος συγγραφέας: Buckland, Mat.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Cincinatti, Ohio : Premier Press, c2002.
Ταξινομικός αριθμός: 005.3 BU
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00803nam a22002171 4500
001 1/20297
008 031106s2002 ohua b 1 eng d
020 |a 193184108X 
035 |l 20886 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 005.3 BU 
100 1 |a Buckland, Mat. 
245 1 3 |a AI techniques for game programming /  |c Mat Buckland. 
260 |a Cincinatti, Ohio :  |b Premier Press,  |c c2002. 
300 |a xxxii, 448 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. +  |e 1 CD-ROM. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 4 |a Computer games  |x Programming. 
650 4 |a Neural networks (Computer science). 
650 4 |a Genetic algorithms. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 005.3 BU  |p 00142098  |q 00142098  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/20886_193184108X.jpg