Game programming all in one /
από: Sousa, Bruno Miguel Teixeira de.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
AI techniques for game programming /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Buckland, Mat. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Cincinatti, Ohio :
Premier Press,
c2002.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
005.3 BU |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Game programming all in one /
από: Sousa, Bruno Miguel Teixeira de.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
AI game development : synthetic creatures with learning and reactive behaviors /
από: Champandard, Alex.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Game programming GEMS 3 /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Networking and online games understanding and engineering multiplayer Internet games /
από: Armitage, Grenville.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Advanced algorithms for neural networks: a C++ sourcebook/
από: Masters, Timothy.
Στοιχεία έκδοσης: (1995)