Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /

Κύριος συγγραφέας: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2002
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/97
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01762nam a22002411 4500
001 1/21708
008 020508s2002 gr bm 0 11 gre d
035 |l 22408 
040 |a GR-PeUP 
090 |a 658.8 AP 
100 1 |a Αρέθα, Ειρήνη Γ. 
245 1 0 |a Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet :  |b εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /  |c Ειρήνη Γ. Αρέθα 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2002 
300 |a 190 σ. ;  |c 30 εκ.+  |e 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διαδικτυακό μάρκετινγκ. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20040709  |h 658.8 AP  |p 00140449  |q 00140449  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/97