Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου /
από: Σκιαδάς, Χρήστος.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αρέθα, Ειρήνη Γ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2002
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/97 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Γενικές αρχές Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : Εφαρμογή e-Commerce και Τουριστικές Επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Μarketing Mix και Σύγκριση με Παραδοσιακές Μορφές Εμπορίου /
από: Σκιαδάς, Χρήστος.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Στάση χρηστών ADSL υψηλού φορτίου απέναντι στις εταιρίες παρόχους και τη δικτυακή τηλεόραση /
από: Καλδής, Ιωάννης.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων /
από: Ανδριώτης, Κωνσταντίνος.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Προώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords /
από: Ανδριάνη, Στυλιανή Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης /
από: Καρράς, Στέλιος Λ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)