Το λιανεμπόριο στην Ελλάδα : ανάλυση της αγοράς και διερεύνηση των κυρίων παραγόντων που συντελούν στη διαθεσιμότητα των κωδικών προϊόντων στα super market /
από: Μιχάλης, Κωνσταντίνος Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης: Store location decision in retailing/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Στράτης, Κωνσταντίνος. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
[χ.τ.]:
[χ.ε.],
1998.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
381.1 ΣΤ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το λιανεμπόριο στην Ελλάδα : ανάλυση της αγοράς και διερεύνηση των κυρίων παραγόντων που συντελούν στη διαθεσιμότητα των κωδικών προϊόντων στα super market /
από: Μιχάλης, Κωνσταντίνος Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η ατμόσφαιρα του καταστήματος στην ελληνική πραγματικότητα /
από: Γρηγορακάκης, Παναγιώτης.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Το κόστος εργασίας στην επιλογή του τόπου εγκατάστασης των μεταποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα : εντοπισμός παραγόντων παραγωγής που επηρεάζουν την επιλογή του τόπου εγκατάστασης, εκτίμηση της σχετικής σπουδαιότητάς τους και ανάλυση του ρόλου του κόστους εργασίας στη διαδικασία επιλογής του τόπου εγκατάστασης των μεταποιητικών επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα /
από: Σώρρος, Ιωάννης Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies /
από: Τζωρτζάκης, Κωνσταντίνος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων-προμηθευτών : αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο /
από: Τσότρα, Αναστασία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)