Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2015 : Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα από τη σκοπιά του Manager /

Άλλοι συγγραφείς: King, David., Lee, Jae Kyu., Liang, Ting-Peng., Turban, Deborrah C., Turban, Efraim., Σαμαράς, Γιάννης Β., 1924-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Μ. Γκιούρδας, 2018.
Ταξινομικός αριθμός: 658.800285 ΗΛΕ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Μετάφραση του: Electronic commerce: a managerial and social networks perspective, 8th ed., Revised ed.
Φυσική περιγραφή: xxxiv, 778 σ. : εικ. ; 28 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
ISBN: 9789605126995