Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2010 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2011)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2015 : Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα από τη σκοπιά του Manager /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | King, David., Lee, Jae Kyu., Liang, Ting-Peng., Turban, Deborrah C., Turban, Efraim., Σαμαράς, Γιάννης Β., 1924- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Μ. Γκιούρδας,
2018.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.800285 ΗΛΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2010 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο : αρχές - εξελίξεις - στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2008 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2004 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική από τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο /
από: Μαρκάκη, Ειρήνη.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)