Το λιανεμπόριο στην Ελλάδα : ανάλυση της αγοράς και διερεύνηση των κυρίων παραγόντων που συντελούν στη διαθεσιμότητα των κωδικών προϊόντων στα super market /
από: Μιχάλης, Κωνσταντίνος Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων-προμηθευτών : αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τσότρα, Αναστασία Γ. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ε.] ,
1999
|
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το λιανεμπόριο στην Ελλάδα : ανάλυση της αγοράς και διερεύνηση των κυρίων παραγόντων που συντελούν στη διαθεσιμότητα των κωδικών προϊόντων στα super market /
από: Μιχάλης, Κωνσταντίνος Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Συνεχής επαγγελματική κατάρτιση στο λιανικό εμπόριο: μελέτη στα πλαίσια του προγράμματος FORCE /
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Διοικητικό Marketing στο λιανικό εμπόριο /
από: Κιουλάφας, Κυριάκος Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1994) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2015 : Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα από τη σκοπιά του Manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2018) -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
από: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)