Ανάπτυξη νέων προϊόντων : παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων /

Κύριος συγγραφέας: Βαζιντάρη, Βασιλική Κ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2005
Ταξινομικός αριθμός: 658.5'75 ΒΑΖ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/886
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01282nam a2200229 4500
001 1/22313
008 040211s2005 gr mb 000 0 gre d
035 |l 23216 
082 0 0 |a 658.5'75 ΒΑΖ 
100 1 |a Βαζιντάρη, Βασιλική Κ. 
245 1 0 |a Ανάπτυξη νέων προϊόντων :  |b παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων /  |c Βαζιντάρη Βασιλική Κ. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2005 
300 |a 175 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a New products  |x Management. 
650 4 |a Νέα προϊόντα  |x Μανατζμεντ. 
650 4 |a Τροφή  |x Συσκευασία. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20051011  |h 658.5'75 ΒΑΖ  |p 00149680  |q 00149680  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/886