Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /

Κύριος συγγραφέας: Αρέθα, Σοφία Γ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2003
Ταξινομικός αριθμός: 338.43 ΑΡΕ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/825
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01653nam a2200241 4500
001 1/22805
008 020126s2003 gr bm 000 0 gre d
035 |l 24276 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.43 ΑΡΕ 
100 1 |a Αρέθα, Σοφία Γ. 
245 1 0 |a Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία :  |b direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία /  |c Αρέθα Σοφία Γ. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 114 σ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Direct marketing. 
650 4 |a Customer services. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20051214  |h 338.43 ΑΡΕ  |p 00150092  |q 00150092  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/825