Essential mathematics for games and interactive applications a programmer's guide /
από: Van Verth, James M.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Essential mathematics for games and interactive applications : A programmers guide /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Verth, Jim M. van. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Bishop, Lars M. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam :
Morgan Kaufmann Publishers,
2004
|
Σειρά: |
The Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
794.8 VER |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.loc.gov/catdir/description/els051/2003028267.html http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0413/2003028267.html |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Essential mathematics for games and interactive applications a programmer's guide /
από: Van Verth, James M.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Black art of 3D game programming /
από: LaMothe, Andre.
Στοιχεία έκδοσης: (1995) -
Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
από: Lengyel, Eric.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
The evolution of cooperation /
από: Axelrod, Robert M.
Στοιχεία έκδοσης: (1984) -
3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)