Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία : προσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Ντουμιτρέσκου, Αλεξάνδρα Ρ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2003
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΝΤΟ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/632
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!
Το σχόλιό σας