Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου /

Κύριος συγγραφέας: Σουρούνη, Ευαγγελία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2004
Ταξινομικός αριθμός: 647.94 ΣΟΥ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/495
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01369nam a22002291 4500
001 1/24038
008 021126s2004 gr bm 000 0 gre d
035 |l 25770 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 647.94 ΣΟΥ 
100 1 |a Σουρούνη, Ευαγγελία. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία :  |b η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου /  |c Σουρούνη, Ευαγγελία 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 169 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτική δισκέτα λέιζερ Η/Υ 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |z Ελλάδα  |x Εξυπηρέτηση πελατών. 
650 4 |a Ξενοδοχεία  |x Ποιοτικός έλεγχος. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050118  |h 647.94 ΣΟΥ  |p 00143609  |q 00143609  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/495