Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /

Κύριος συγγραφέας: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2004
Ταξινομικός αριθμός: 658.812 ΒΑΡ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/350
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01320nam a22002411 4500
001 1/24204
008 020126s2004 gr bm 000 0 gre d
035 |l 25941 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.812 ΒΑΡ 
100 1 |a Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ. 
245 1 0 |a Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /  |c Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a 87 σ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Λιανικό εμπόριο. 
650 4 |a Εξυπηρέτηση πελατών. 
650 4 |a Customer relations  |x Marketing management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050405  |h 658.812 ΒΑΡ  |p 00145775  |q 00145775  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/350