Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2004
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΒΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/350 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική /
από: Χατζημήτρου, Ανθή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ /
από: Τζίτζη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Εφαρμογές & Δυνατότητες του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε Ναυτιλιακές Εταιρίες /
από: Τσακριλή, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Σύγχρονες εξελίξεις στις σχέσεις λιανεμπόρων-προμηθευτών : αιτίες αύξησης της δύναμης των λιανεμπόρων, διερεύνηση της αύξησης ή μη των κερδών των λιανεμπόρων έναντι των προμηθευτών και ανάλυση των νέων δυναμικών των σχέσεων λιανεμπόρων-προμηθευτών στον ελληνικό χώρο /
από: Τσότρα, Αναστασία Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)