Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν : η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία /
από: Πάτσιου, Κατερίνα Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εμπειρική έρευνα για τη διαπροσωπική επικοινωνία : από στόμα σε στόμα μετάδοση πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας (word of mouth). Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας κια έρευνα για το πόσο ο παράγων αυτός επηρεάζει τις καταναλωτικές επιλογές των νέων και τον τρόπο κατανομής του εισοδήματος τους /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Γαλανούδη, Μαρία Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2004
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.314 5 ΓΑΛ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/422 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν : η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία /
από: Πάτσιου, Κατερίνα Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η τέχνη της επικοινωνίας /
από: Verderber, Rudolph F.
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Οδοιπορικό στις σχέσεις επικοινωνίας /
από: Αντωνιάδης, Αναστάσιος Θ., 1947-
Στοιχεία έκδοσης: (1993) -
Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις και στην προσωπική ζωή /
από: Κατσαλής, Αντώνης Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Σκέψεις για την αναγκαιότητα της αγάπης /
από: Δήμου, Νίκος, 1935-
Στοιχεία έκδοσης: (1976)