Σχέδιο μάρκετινγκ προϊόντος = (Brand marketing plan format) : δομή και αναλυτική - ενδεικτική παράθεση περιεχομένων /
από: Δημητρόπουλος, Θεόδωρος.
Στοιχεία έκδοσης: (1988)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Λορεντζάτος, Ιωάννης. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Άλλοι συγγραφείς: | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2004
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.835 ΛΟΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/647 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σχέδιο μάρκετινγκ προϊόντος = (Brand marketing plan format) : δομή και αναλυτική - ενδεικτική παράθεση περιεχομένων /
από: Δημητρόπουλος, Θεόδωρος.
Στοιχεία έκδοσης: (1988) -
Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ = business to business marketing, τόμος Α : το μάρκετινγκ προιόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς /
από: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ανάπτυξη νέων προϊόντων : παράγοντες επιτυχίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά για τον κλάδο τροφίμων /
από: Βαζιντάρη, Βασιλική Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Λειτουργική & μηχανογραφική οργάνωση αποθηκευτικού κέντρου ΕΛΤΑ για τα φιλοτελικά είδη και τα προϊόντα εμπορίας /
από: Καμπανέλλου, Σπυριδούλα.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Επιτεύχθηκαν οι κύριοι στόχοι των μέσων διαχείρισης της αγοράς στον τομέα του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων; υποβαλλομένη δυνάμει του άρθρου 248, παράγραφος 4, δεύτερο εδάφιο, ΕΚ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)