Μάρκετινγκ Μανατζμεντ : Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /

Κύριος συγγραφέας: Kotler, Philip.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Ιnterbooks, 2000.
Έκδοση: 9η έκδοση.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΚΟ ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00989nam a2200217 a 4500
001 1/25097
008 050308s2000 gr 000 0 gre d
020 |a 96039008402 
035 |l 26884 
082 0 0 |a 658.8 ΚΟ ΜΤΦ 
100 1 |a Kotler, Philip. 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ Μανατζμεντ :  |b Ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /  |c Philip Kotler ; μτφ.Α.Σοκοδήμος. 
250 |a 9η έκδοση. 
260 |a Αθήνα :  |b Ιnterbooks,  |c 2000. 
300 |a 2 τόμοι (1468) σ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Λεξιλόγιο. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050308  |h 658.8 ΚΟ ΜΤΦ  |p 00147180  |q 00147180  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050308  |h 658.8 ΚΟ ΜΤΦ  |p 00147181  |q 00147181  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20050727  |h 658.8 ΚΟ ΜΤΦ  |p 00148966  |q 00148966  |t LOAN  |y 0  |4 3