Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Σχέσεις πελατών και προμηθευτών στην ελληνική βιομηχανία : ανάμιξη προμηθευτών στην ανάπτυξη νέων προϊόντων/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κωνσταντάτος, Αριστομένης Α. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2002
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΚΩΝ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
από: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Εξυπηρέτηση του πελάτη : η Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη /
από: Βρεντζάκη, Σοφία.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management) /
από: Παπασταματάκη, Χριστίνα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική /
από: Χατζημήτρου, Ανθή.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)