Η περίπτωση της Volvo Cars Corporation στην Ελλάδα: πως άλλαξε η εικόνα της Volvo τα τελευταία 2 χρόνια και πως αυτό επηρέασε τις πωλήσεις της /

Κύριος συγγραφέας: Κράνεντονκ, Γεωργία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2005
Ταξινομικός αριθμός: 629.1342 ΚΡΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/861
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια