Consumer demand for cars in the USA /
από: Smith, R. P.
Στοιχεία έκδοσης: (1975)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η περίπτωση της Volvo Cars Corporation στην Ελλάδα: πως άλλαξε η εικόνα της Volvo τα τελευταία 2 χρόνια και πως αυτό επηρέασε τις πωλήσεις της /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κράνεντονκ, Γεωργία. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2005
|
Ταξινομικός αριθμός: |
629.1342 ΚΡΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/861 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Consumer demand for cars in the USA /
από: Smith, R. P.
Στοιχεία έκδοσης: (1975) -
Η αναμενόμενη επίδραση της αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου (κανονισμός (ΕΚ) 1400/2002) στη διανομή και πώληση αυτοκινήτων στην Ελλάδα : μια εμπειρική προσέγγιση /
από: Πλεμμένος, Ιωάννης Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Μια προσέγγιση στην στρατηγική της κάθετης ολοκλήρωσης των επιχειρήσεων : μια ανάλυση της στρατηγικής της κάθετης ολοκλήρωσης και των παραγόντων που οδηγούν μια επιχείρηση στην υιοθετησή της /
από: Καραπάνου, Αθηνά Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Οι αρχές της εταιρικής διακυβέρνησης και η εφαρμογής τους στην ελληνική αγορά /
από: Σταμουλακάτος, Κωνσταντίνος.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Ανάλυση και σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων : η περίπτωση του WMS της διεύθυνσης ανταλλακτικών Citroen Hellas SA /
από: Κανίδου, Ελένη.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)