Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος : το παράδειγμα του ΕΟΤ /

Κύριος συγγραφέας: Στεργίου, Ειρήνη.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2003
Ταξινομικός αριθμός: 659.2 ΣΤΕ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/546
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01269nam a2200229 4500
001 1/27300
008 021126s2003 gr bm 000 0 gre d
035 |l 29159 
082 0 0 |a 659.2 ΣΤΕ 
100 1 |a Στεργίου, Ειρήνη. 
245 1 2 |a Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος :  |b το παράδειγμα του ΕΟΤ /  |c Στεργίου, Ειρήνη 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 195 σ. :  |b πιν. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
610 2 0 |a Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Δημόσιες σχέσεις  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Τουρισμός  |z Ελλάδα. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20050721  |h 659.2 ΣΤΕ  |p 00148889  |q 00148889  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/546