Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος : το παράδειγμα του ΕΟΤ /

Κύριος συγγραφέας: Στεργίου, Ειρήνη.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2003
Ταξινομικός αριθμός: 659.2 ΣΤΕ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/546
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια