Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /

Κύριος συγγραφέας: Αμπελιώτης, Δημήτριος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2010.
Ταξινομικός αριθμός: 338.43 ΑΜΠ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4020
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 85 σ. : πίν., διαγρ. ; 30 εκ. + 1 οπτικό δίσκο Η/Υ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.