Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ /
από: Αργυρού, Σάββας.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Αμπελιώτης, Δημήτριος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2010.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
338.43 ΑΜΠ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4020 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ /
από: Αργυρού, Σάββας.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή /
από: Διονυσόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου : η περίπτωση της Ρόδου /
από: Θεουλάκης, Χρήστος Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Στρατηγικοί παράγοντες επιτυχούς επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο - η περίπτωση της Κρήτης /
από: Μαρκογιαννάκης, Αλέξανδρος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Σχεδιαστικές οδηγίες για e-travel sites /
από: Κουρνιώτης, Γεώργιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)