Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /

Κύριος συγγραφέας: Αμπελιώτης, Δημήτριος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2010.
Ταξινομικός αριθμός: 338.43 ΑΜΠ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4020
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01279nam a2200241 a 4500
001 1/41197
008 110608s2010 gr bm 000 0 gre d
035 |l 43984 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.43 ΑΜΠ 
100 1 |a Αμπελιώτης, Δημήτριος. 
245 1 0 |a Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος /  |c Δημήτριος Αμπελιώτης. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2010. 
300 |a 85 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Τουριστική πολιτική. 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20110622  |h 338.43 ΑΜΠ  |p 00163079  |q 00163079  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4020