Marketing plan : Professional edition /

Άλλοι συγγραφείς: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : CD MEDIA, χ.χ.
Σειρά: Business.
Ταξινομικός αριθμός: CD-ROM 658.8΄02 MAR
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Ένα ολοκληρωμένο εργαλείο με αληθινά παραδείγματα, εξοικονόμηση χρόνου με το σχεδιασμό πλάνου marketing για κερδιφόρες στρατηγικές αποφάσεις, εύχρηστο ελληνικό πρόγραμμα με χρήση εργαλείων BCG, GE, Product Lifecycle Break-Even Analysis, SWOT Analysis.
Φυσική περιγραφή: 1 CD-ROM + 1 Εγχειρίδιο οδηγιών (57 σ.)
Μορφή: Απαιτήσεις συστήματος :Windows 98, ME, 2000 ή XP, Microsoft Office (Ελληνική ή Αγγλική έκδοση) :97, 2000 ή XP. Σύστημα Pentium II ή συμβατό (προτεινόμενο :Pentium Celeron ή συμβατό), Ανάλυση οθόνης 800/600, 256 χρώματα (προτεινόμενο :1024/768, 16 bit χρώμα), 30MB ελεύθερο χώρο στο σκληρό δίσκο, CD-ROM drive, Internet Explorer 5 ή νεώτερο (διατίθενται μέσα στο CD). Προαιρετικά :Σύνδεση στο Internet για ενημέρωση του προγράμματος με νέα δεδομένα. Κάρτα ήχου (για την παρουσίαση).