Marketing plan : Professional edition /
| Άλλοι συγγραφείς: | Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949- |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
CD MEDIA,
χ.χ.
|
| Σειρά: |
Business.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
CD-ROM 658.8΄02 MAR |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| Περιγραφή τεκμηρίου: |
Ένα ολοκληρωμένο εργαλείο με αληθινά παραδείγματα, εξοικονόμηση χρόνου με το σχεδιασμό πλάνου marketing για κερδιφόρες στρατηγικές αποφάσεις, εύχρηστο ελληνικό πρόγραμμα με χρήση εργαλείων BCG, GE, Product Lifecycle Break-Even Analysis, SWOT Analysis. |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: |
1 CD-ROM + 1 Εγχειρίδιο οδηγιών (57 σ.) |
| Μορφή: |
Απαιτήσεις συστήματος :Windows 98, ME, 2000 ή XP, Microsoft Office (Ελληνική ή Αγγλική έκδοση) :97, 2000 ή XP. Σύστημα Pentium II ή συμβατό (προτεινόμενο :Pentium Celeron ή συμβατό), Ανάλυση οθόνης 800/600, 256 χρώματα (προτεινόμενο :1024/768, 16 bit χρώμα), 30MB ελεύθερο χώρο στο σκληρό δίσκο, CD-ROM drive, Internet Explorer 5 ή νεώτερο (διατίθενται μέσα στο CD). Προαιρετικά :Σύνδεση στο Internet για ενημέρωση του προγράμματος με νέα δεδομένα. Κάρτα ήχου (για την παρουσίαση). |