Marketing plan : Professional edition /

Άλλοι συγγραφείς: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : CD MEDIA, χ.χ.
Σειρά: Business.
Ταξινομικός αριθμός: CD-ROM 658.8΄02 MAR
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 02163nmm a2200241 4500
001 1/31048
008 061018s gr f ba gre d
035 |l 33339 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a CD-ROM 658.8΄02 MAR 
245 0 0 |a Marketing plan :  |b Professional edition /  |c Υπεύθυνος επιμέλειας Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης 
260 0 |a Αθήνα :  |b CD MEDIA,  |c χ.χ. 
300 |a 1 CD-ROM +  |e 1 Εγχειρίδιο οδηγιών (57 σ.) 
500 |a Ένα ολοκληρωμένο εργαλείο με αληθινά παραδείγματα, εξοικονόμηση χρόνου με το σχεδιασμό πλάνου marketing για κερδιφόρες στρατηγικές αποφάσεις, εύχρηστο ελληνικό πρόγραμμα με χρήση εργαλείων BCG, GE, Product Lifecycle Break-Even Analysis, SWOT Analysis. 
538 |a Απαιτήσεις συστήματος :Windows 98, ME, 2000 ή XP, Microsoft Office (Ελληνική ή Αγγλική έκδοση) :97, 2000 ή XP. Σύστημα Pentium II ή συμβατό (προτεινόμενο :Pentium Celeron ή συμβατό), Ανάλυση οθόνης 800/600, 256 χρώματα (προτεινόμενο :1024/768, 16 bit χρώμα), 30MB ελεύθερο χώρο στο σκληρό δίσκο, CD-ROM drive, Internet Explorer 5 ή νεώτερο (διατίθενται μέσα στο CD). Προαιρετικά :Σύνδεση στο Internet για ενημέρωση του προγράμματος με νέα δεδομένα. Κάρτα ήχου (για την παρουσίαση). 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Marketing plans. 
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a CD-ROMs. 
700 1 |a Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι.,  |d 1949- 
830 |a Business. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MMEDIA  |e 20061018  |h CD-ROM 658.8΄02 MAR  |p 00151262  |q 00151262  |t NOLOAN  |y 23  |4 1