|
|
|
|
LEADER |
02163nmm a2200241 4500 |
001 |
1/31048 |
008 |
061018s gr f ba gre d |
035 |
|
|
|l 33339
|
040 |
|
|
|a GR-PeUP
|
082 |
0 |
0 |
|a CD-ROM 658.8΄02 MAR
|
245 |
0 |
0 |
|a Marketing plan :
|b Professional edition /
|c Υπεύθυνος επιμέλειας Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
|
260 |
0 |
|
|a Αθήνα :
|b CD MEDIA,
|c χ.χ.
|
300 |
|
|
|a 1 CD-ROM +
|e 1 Εγχειρίδιο οδηγιών (57 σ.)
|
500 |
|
|
|a Ένα ολοκληρωμένο εργαλείο με αληθινά παραδείγματα, εξοικονόμηση χρόνου με το σχεδιασμό πλάνου marketing για κερδιφόρες στρατηγικές αποφάσεις, εύχρηστο ελληνικό πρόγραμμα με χρήση εργαλείων BCG, GE, Product Lifecycle Break-Even Analysis, SWOT Analysis.
|
538 |
|
|
|a Απαιτήσεις συστήματος :Windows 98, ME, 2000 ή XP, Microsoft Office (Ελληνική ή Αγγλική έκδοση) :97, 2000 ή XP. Σύστημα Pentium II ή συμβατό (προτεινόμενο :Pentium Celeron ή συμβατό), Ανάλυση οθόνης 800/600, 256 χρώματα (προτεινόμενο :1024/768, 16 bit χρώμα), 30MB ελεύθερο χώρο στο σκληρό δίσκο, CD-ROM drive, Internet Explorer 5 ή νεώτερο (διατίθενται μέσα στο CD). Προαιρετικά :Σύνδεση στο Internet για ενημέρωση του προγράμματος με νέα δεδομένα. Κάρτα ήχου (για την παρουσίαση).
|
650 |
|
4 |
|a Στρατηγικός σχεδιασμός.
|
650 |
|
4 |
|a Μάρκετινγκ.
|
650 |
|
4 |
|a Marketing plans.
|
650 |
|
4 |
|a Διοίκηση και οργάνωση.
|
650 |
|
4 |
|a CD-ROMs.
|
700 |
1 |
|
|a Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι.,
|d 1949-
|
830 |
|
|
|a Business.
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MMEDIA
|e 20061018
|h CD-ROM 658.8΄02 MAR
|p 00151262
|q 00151262
|t NOLOAN
|y 23
|4 1
|