Active-ad : analysis of success criteria for interactive advertising formats : public final report /

Corporate συγγραφέας: European Commission.
Άλλοι συγγραφείς: Blunden, Margot.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Louxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2002
Ταξινομικός αριθμός: ΚΕΤ 658.84 ACT
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00819nam a2200193 a 4500
001 1/29375
008 060605s2002 lu a 00010 eng d
020 |a 9289435313 
035 |l 31473 
082 0 0 |a ΚΕΤ 658.84 ACT 
245 0 0 |a Active-ad :  |b analysis of success criteria for interactive advertising formats : public final report /  |c Blunden, Margot...[et.al.] 
260 |a Louxembourg:  |b Office for Official Publications of the European Communities,  |c 2002 
300 |a 24 σ.:  |b εικ.;  |c 30 εκ. 
650 4 |a Internet advertising  |z European Union countries. 
650 4 |a Electronic commerce  |z European Union countries. 
700 1 |a Blunden, Margot. 
710 2 |a European Commission. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c KET  |e 20060207  |h ΚΕΤ 658.84 ACT  |p 00144298  |q 00144298  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/02/31473_9289435313.jpg