- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Στρατηγική της σύγχρονης επιχείρησης : παράγοντες που οδηγούν την σύγχρονη επιχείρηση στην διαμόρφωση στρατηγικής και στην εύρεση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η θεωρία και η εφαρμογή της στον κλάδο των εκδόσεων βιβλίων και στην επιχείρηση Ελληνικά Γράμματα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ζαρκαλή, Ελένη Γ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
070.5 ΖΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1401 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
- Το βιβλίο στην Ελλάδα (προβλήματα - προοπτικές)
-
Το βιβλίο στην Ελλάδα : εκδοτικοί οίκοι, βιβλιοχαρτοπωλεία, εμπορία βιβλίου 1991, επαγγελματικός οδηγός /
Στοιχεία έκδοσης: (1991) -
Το επόμενο βήμα του Γουτεμβέργιου : οι εκδοτικοί οίκοι στην Ελλάδα στις αρχές του 21ου αιώνα /
από: Μπάνου, Χριστίνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2012) -
Η στρατηγική σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : παρουσίαση του ρόλου της εφοδιαστικής αλυσίδας και ανάλυση της σημασίας των δραστηριοτήτων της για τη δημιουργία δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα συμβάλλουν στην επίτευξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Κυλίτση, Μαρία Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Μια προσέγγιση στην στρατηγική της κάθετης ολοκλήρωσης των επιχειρήσεων : μια ανάλυση της στρατηγικής της κάθετης ολοκλήρωσης και των παραγόντων που οδηγούν μια επιχείρηση στην υιοθετησή της /
από: Καραπάνου, Αθηνά Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)