Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs /

Corporate συγγραφέας: ACNielsen Company.
Άλλοι συγγραφείς: Karolefski, John., Heller, Al.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., c2006
Ταξινομικός αριθμός: 658.7'8 ACN
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0516/2005021556.html
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00996nam a2200241 a 4500
001 1/31231
008 061030s2006 njua 001 0deng
020 |a 0471703591 
035 |l 33533 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.7'8 ACN 
110 2 |a ACNielsen Company. 
245 1 0 |a Consumer-centric category management :  |b how to increase profits by managing categories based on consumer needs /  |c ACNielsen, with John Karolefski and Al Heller 
260 |a Hoboken, N.J. :  |b John Wiley & Sons, Inc.,  |c c2006 
300 |a xi, 356 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Περιέχει ευρετήριο 
650 4 |a Retail trade  |x Management. 
650 4 |a Consumers preferences. 
700 1 |a Karolefski, John. 
700 1 |a Heller, Al. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20061030  |h 658.7'8 ACN  |p 00151341  |q 00151341  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 1 |3 Πίνακας περιεχομένων :  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0516/2005021556.html 
856 4 |d /webopac/covers/02/33533_0471703591.jpg