Διαπολιτισμικές ισοδυναμίες και η επίδραση τους στο μείγμα μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών /

Κύριος συγγραφέας: Χούτος, Κωνσταντίνος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 XOY
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1344
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01358nam a2200253 a 4500
001 1/31828
008 040108s2006 gr a bm 00010 gre d
035 |l 34160 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 XOY 
100 1 |a Χούτος, Κωνσταντίνος. 
245 1 0 |a Διαπολιτισμικές ισοδυναμίες και η επίδραση τους στο μείγμα μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών /  |c Χούτος Κωνσταντίνος. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2006. 
300 |a 131 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Marketing  |x Cross-cultural studies. 
650 4 |a Export marketing  |x Cross-cultural studies. 
650 4 |a Automobiles  |x Marketing. 
650 4 |a Αυτοκίνητα  |x Μάρκετινγκ. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070119  |h 658.8 XOY  |p 00151641  |q 00151641  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1344