Διαπολιτισμικές ισοδυναμίες και η επίδραση τους στο μείγμα μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών /

Κύριος συγγραφέας: Χούτος, Κωνσταντίνος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 XOY
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/1344
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια