Εξυπηρέτηση του πελάτη : η Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη /
από: Βρεντζάκη, Σοφία.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η αγοραστική προσήλωση του τραπεζικού πελάτη : Προϋποθέσεις - Παράγοντες - Στρατηγικές /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, 1931- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Interbooks,
2004.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΛΥΜ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εξυπηρέτηση του πελάτη : η Henkel Hellas και οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη /
από: Βρεντζάκη, Σοφία.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα : η συσχέτιση με τις πωλήσεις /
από: Μπάρκουρα, Σπυριδούλα.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών : εξελίξεις, τάσεις, στρατηγικές /
από: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, 1931-
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/
από: Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ανθρώπινο δυναμικό και ποιοτική εξυπηρέτηση στο τραπεζικό κλάδο ως δυναμικό στοιχείο του marketing : μελέτη περιπτωσης /
από: Στεφανίδου, Έφη.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)