Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer : διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς /

Κύριος συγγραφέας: Θεοφανίδης, Φαίδων Σ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΘΕΟ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 467 σ. : πιν., διαγρ. ; 30 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.