Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer : διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς /

Κύριος συγγραφέας: Θεοφανίδης, Φαίδων Σ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : [χ.ό.], 2006.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΘΕΟ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01339nam a2200241 4500
001 1/32298
008 070412s2006 gr bm 00110 gre d
035 |l 34662 
082 0 0 |a 658.8 ΘΕΟ 
100 1 |a Θεοφανίδης, Φαίδων Σ. 
245 1 2 |a Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer :  |b διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς /  |c Θεοφανίδης Σ. Φαίδων. 
260 |a Αθήνα :  |b [χ.ό.],  |c 2006. 
300 |a 467 σ. :  |b πιν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
650 4 |a Μουσική. 
650 4 |a Εμπορική οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070413  |h 658.8 ΘΕΟ  |p 00152433  |q 00152433  |t NOLOAN  |y 23  |4 1