Η σημασία των εκδηλώσεων ως εργαλείο επικοινωνίας στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing /

Κύριος συγγραφέας: Τρακάδα, Σωτηρία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΡΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2072
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01221nam a2200229 a 4500
001 1/33141
008 070503s2007 gr bm 00110 gre d
035 |l 35549 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΤΡΑ 
100 1 |a Τρακάδα, Σωτηρία. 
245 1 2 |a Η σημασία των εκδηλώσεων ως εργαλείο επικοινωνίας στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing /  |c Σωτηρία Τρακάδα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a viii, 167 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Communication in marketing. 
650 4 |a Sponsorship. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070827  |h 658.8 ΤΡΑ  |p 00153545  |q 00153545  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2072