Συγχωνεύσεις και εξαγορές ανωνύμων εταιρειών : σημασία και προβλήματα της φορολογίας στα πλαίσια των συγχωνεύσεων και εξαγορών /
από: Σελέκος, Παναγιώτης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η σημασία των εκδηλώσεων ως εργαλείο επικοινωνίας στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τρακάδα, Σωτηρία. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8 ΤΡΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2072 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Συγχωνεύσεις και εξαγορές ανωνύμων εταιρειών : σημασία και προβλήματα της φορολογίας στα πλαίσια των συγχωνεύσεων και εξαγορών /
από: Σελέκος, Παναγιώτης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ανάπτυξη συστήματος υποστήριξης διαδικασίας διαβούλευσης για τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης /
από: Κουτσαντώνη, Αρχοντούλα.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Η στρατηγική σημασία των CRS στην διανομή του τουριστικού προϊόντος : η συνεισφορά των CRS στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα τουριστικά γραφεία της Αττικής /
από: Τρακαδά, Ροδούλα Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Σύμβαση χορηγίας : sponsoring /
από: Σινανιώτη-Μαρούδη, Αριστέα.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Θωμαΐδης, Ορέστης Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)