Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/
από: Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα : η συσχέτιση με τις πωλήσεις /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπάρκουρα, Σπυριδούλα. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
332.1 ΜΠΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2202 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών και έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες/
από: Στάμου, Πολυξένη-Σπυριδούλα Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Ποιότητα υπηρεσιών : εξυπηρέτηση πελατών στον τραπεζικό τομέα /
από: Καρασαββαϊδου, Φωτεινή Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Ανθρώπινο δυναμικό και ποιοτική εξυπηρέτηση στο τραπεζικό κλάδο ως δυναμικό στοιχείο του marketing : μελέτη περιπτωσης /
από: Στεφανίδου, Έφη.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Οι απόψεις των νέων για τις κάρτες συναλλαγών και την εξυπηρέτηση των τραπεζών /
από: Μητρόπουλος, Αντώνης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Η αγοραστική προσήλωση του τραπεζικού πελάτη : Προϋποθέσεις - Παράγοντες - Στρατηγικές /
από: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος, 1931-
Στοιχεία έκδοσης: (2004)