Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /
από: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων : εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Πλωμαρίτου, Εύη Η. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Γουλιέλμος, Αλέξανδρος Μ., 1941- |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Αθ. Σταμούλης,
2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
387.5'068 ΠΛΩ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα /
από: Πλωμαρίτου, Εύη Η.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Ειδικά θέματα ρυθμιστικής πολιτικής /
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Οργάνωση και διοίκηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων /
από: Θεοτοκάς, Γιάννης, 1965-
Στοιχεία έκδοσης: (2019) -
Οργάνωση και διοίκηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων /
από: Θεοτοκάς, Γιάννης, 1965-
Στοιχεία έκδοσης: (2014) -
Λιμενικό μάρκετινγκ : παράγοντας σχεδιασμού και οργάνωσης λιμενικών υπηρεσιών /
από: Τζίβα, Λίνα - Σταμουλία.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)