Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων /
από: Τσαγκαράκης, Νικόλαος Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Το μίγμα προβολής ενός αλκοολούχου ποτού : μελέτη περίπτωσης /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Γκιάστας, Ευάγγελος Ι. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
641.21 ΓΚΙ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2337 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων /
από: Τσαγκαράκης, Νικόλαος Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων /
από: Τουμπέκη, Ειρήνη Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ : καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφήτης θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά /
από: Θεοδούλου, Ναταλία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Μέσα προβολής μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Μελέτη της περίπτωσης της Κρήτης /
από: Σταματάκη, Ελένη Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα : Ομάδα έρευνας : τρόφιμα - ποτά.
Στοιχεία έκδοσης: (1993)